God jul från oss!

Så var det jul igår, och som alla andra år känns det som paket högen blir bara större och större. Iår hade vi även en extra person med oss i familjen för julfirande, mr aussie and mr perfect - SAM :D
 
I korta drag såg vår dag ut som så att vi åkte till farmor för lunch klockan 13. Och så var vi kvar där hela kvällen som innehöll Kalle klockan 15 (Sam's kommentar till det: old cartoon.. nothing special really), sen kom Tomten och Sam fick träffa "riktiga" tomten wihoo, öppna paket och senare fika, middag och senare mot kvällen spel. Sluta med att vi kom hem 01 haha. Vi alla hade en jätte trevlig kväll, och Sam har blivit så hjärtligt välkommen in i familjen. En sån lycka! :)
 
Minstingen i kusin ligan tillsammans med pappa Anders.
 
Här börjas det direkt med fråge spel när vi kommer.
 
 
Fina mamma!
 
Medans alla har det trevligt får man inte glömma de speciella farföräldrarna som står för det mesta utav festligheterna.Här i köket och förbereder lunch - mums!
 
Bord 1..
 
.. bord 2.
 
Kärlek.
 
 
Jag och Annie.
 
Flickorna.
 
En liten dans innan lunch :)
 
Här står vi alla så fint i kön för vår tur.
 
 
Min favorit rumänsk salata de buffe.
 
 
 
Min prins.
 
 
 
Skål sas det mycket.
 
I väntan på tomten..
 
 
Här är hon igen MAMMA :D
 
Hohoho, finns det några snälla barn?
 
 
 
 
 
Sen delades alla paket under granen ut.
 
Vi hade gjort ett mycket bra år med massor utav bra paket :)
 
 
Grabb snack.
 
En hade det extra trevligt med whiskeyn hii.
 
Skål.
 
 
Min prins som får mig att skratta varje dag, en sådan lycka med min Sam.
 
Mer grabb snack, och en liten flicka som leker med sina leksaker, bryr sig inte om någon omkring sig :)
 
 
Juldansen.
 
 
 
Massa fina kort på oss alla.
 
 
 
Familje kortet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0