Back on track!

Nu är det söndag morgon här i Down under. Vakna upp, hade en dusch, satte på lite mer "rese tvätt".. och då var man tillbaka i vardagen igen.
 
Den var en tung start! Både jag och Sam hade en lättare rese depression de första dagarna när vi kom hem. Sam's föräldrar var inte hemma heller så vi kom till ett stort tomt hus. Vi fick inte mycket gjort de första dagarna, utan mer eller mindre försökte anpassa oss till en vardag igen. Jag började jobba torsdagen (kom hem tisdag kväll) och det hjälpte mig enormt att hitta glädjen till vardagen igen. För Sam tog det ytterligare nån dag när han vara hemma själv medan jag jobbade..
 
Men nu är vi väldigt positiva och förväntansfulla tills vi kan flytta in i vår lilla lägenhet. Den står alldeles klar för oss med nymålade väggar. Vi räcknar med att få mycket iordning inom två veckor och då vi förhoppningsvis kan flytta in. Ska börja ta med min kamera till lägenheten så jag kan visa steg för steg inflyttningen.
 
Ännu en gång - jag och Sam är så otroligt glada över den resa vi har fått möjligheten att göra i Sverige, Rumänien och London. All familj och vänner som har gjort denna tid till den mest betydelsefulla för mig och super varmt välkomnande för Sam. Så mycket kärlek till er som inte går att beskriva. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0