Bilder på lägenheten kommer inom kort - lovar!!!

Jag har helt glömt bort att uppdatera er alla där hemma. Blir gång på gång påmind när jag får ett litet meddelande med önskan "Lägg upp bilder på lägenheten!!"
 
Förra helgen flyttade vi in i vår lägenhet. Det har varit mycket fram och tillbaka med lådor, verktyg och det ena och det andra. Men trots att vi flytta in förra helgen, har vi bara sovit där under den helgen.. vi är alltså tillbaka här hos Sam's föräldrar (som dock ligger endast 5 min ifrån med cykel avstånd). Det råder en ovanlig hetta i Australien så det går inte att sova i vår lägenhet tills vi får aircondition. Förhoppningsvis går det fort att installera det. Kan inte vänta tills vi flyttar in på riktigt :)
 
Så fortfarande spring fram och tillbaka mellan bostäder nu. På dagarna försöker jag spendera så mycket tid som möjligt i vår lägenhet för att fixa och dona med det mesta. Idag målade jag lite väggar. Har fyllt i "hål" med färg i vår tegelväg som målaren tidgare har målat när vi va i Sverige.
 
Torts att jag va där hela dagen där idag så glömde jag kameran. Så imorgon ska jag försöka komma ihåg den och ta bilder på hela lägenheten som den ser ut nu :) Till att börja med kan jag lägga ut bilden på vår förska frukost vi hade där söndag morgon.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0