25 år och lite barnslig.

Sedan vi kom hem från Rumänien har jag känt av en förkyldning som smyger sig på. Och visst var det så, på min födelsedag började jag nysa och nu är jag helt fast i dessa baciller tråkigt nog, vår sista vecka i Karlstad och Sverige. Men aldrig kommer väl en förkyldning i lagom tid..

Så dessa dagar har jag varit lite slö och inte orkat blogga, trots att vi firade mig på självaste dagen. Men vi hade inte kunnat stå emot all snö som trillar ner från himlen och lägger sig som stora massor :D Pulka och bob har vi gjort dessa dagar, och det är så löjligt roligt att åka ner från backar så jag skrattar högt för mig själv.
 
25 års dagen firades på restaurangen Via appia med alla mina nära och kära (och många som inte är i staden/landet jag önskat kunde vara hos mig), och det var väldigt trevligt och god tårta som personalen hade beställt.
 
Tidigare på dagen..
 
 
 
 
 
 
Och senare på kvällen, tårta för vänner :)
 
My true love!
 
 
 
 
 
Första gästerna rullar in :)
 
 
 
Fick massa härliga pussar av denna lilla tjej :)
 
 
 
Familjen :)
 
"Ja må hon leva.."
 
 
 
 
Ett sånt busfrö hon var när alla ville fokusera att äta tårta :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0