Early Birthday party :)

Dessa dagar har varit väldigt hektiga - mycket att göra och mycket att se. Har inte hunnit blogga om alla våra äventyr ännu. Gör ett extra inlägg när vi kommer tillbaka till Sverige för de sista dagarna vi varit uppe vid bergen.
Men först min födelsedag vi firade igår. I och med att vi åker hem idag så ville vi hinna med en fest för min 25 års dag innan vi åker.
Väldigt roligt fest och att alla samlades tillsammans - syskon, kusiner, min fars syskon och kusiner.. ojoj så många människor från hela pappas släktträdet här i Rumänien.
 
Mammas "lilla smörgåsbord"
 
Mamma, syster Adnana, moster, Andreea och Sam.
 
Pappa och Laurentiu (kusins man)
 
Pappas fru Oana och hennes barn Corina, och kusins barn.
 
Syskon tillsammans med moster.
 
Och pappa.
 
Grupp bild :)
 
Kusiner med posjkarna.
 
 
Pappa tillsammans med sina barn.
 
 
Barnen, myspys :)
 
Sam och pappas kusins barn Radu.
 
Tårtan (taget i mörker varav min pappa försöker hitta vägen att gå haha)
 
 
 
 
 
 
 
 
Champagnen.
 
 
 
 
 
Skåål!
 
 
Mamma, jag och gudmor.
 
 
Gruppbild - pappas släkt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0