Helgen i Karlstad

Och det var också sista helgen för oss i Karlstad. Känns som vi har hunnit med allt i Karlstad redan, och vi är mer än redo att fara iväg snart. För har vi ett stopp i Stockholm först från 24-27.
 
Lördag dag tog vi oss en tur till Mariebergsskogen och kollade på djuren (och lekte lite vid linbanan). Alldeles perfekt och harmoniskt i skogen bland djuren. 
Senare hade vi ett sista kalas hemma med smörgåsstårta och farmor, farfar, farbror och kusin kom men lite gåvor. Kvällen åkte vi till stan för middag med kära Frida och Tom. Toppen lördag!
 
Idag Söndag vakna vi rätt sent för att sedan äta frukost och åka iväg på skjutbanan med Mikael och hans arbets kollega. Första gången för både jag och Sam att skjuta stora gevär. Väldigt spännande och lite nervöst samtidigt. Sam sköt på som bar den (8 skott tror jag) och jag stanna redan vid 2 skott, det var nog för mig :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Sams. alla på vita pappret vilket också innebär att han klara ett steg av vapenprovet.
 
 
Mina två skott, även där inom pappret och även inom den svarat cirkeln inuti.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0