Kort!

Idag Torsdag (1 maj men inte röd dag i Australien) har jag varit i skolan och pluggat.
 
Men för ovanlighetens skull gick jag med Sam till hans frisör, och jag blev klippt jag med :)
Se så fint det blev, mycket mycekt frisk i håret känner jag mig. La även i en mörkare ton igår, men snart går det ur och jag får den ljusa bruna färg jag gillar..
 
Tyvärr presenteras bilderna på snedden (försökt att fixa det länge nu men ger upp) så ni får vända dator/huvud, men ni ser nog ändå.
 
Förresten mycket tack till alla som säger att det är mycket glada för att jag börjat blogga igen. Jag ska försöka bli bättre (och se där, hela två inlägg denna vecka redan) och kanske inte ha lika stora krav på mig att jag måste fixa snygga bilder för att skriva. Dock har jag lite att visa er här hemma, så snart kommer bilder från lägenheten upp också.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0